Sunday, January 22, 2012

19 Jan 2012

19 Jan 2012 genap umur ku 30 thn...3 series sudah.Hihi tua nyer rs tp umur hnye pd angka "jiwa kene selalu muda" Ni ayat org x sedar diri.

Aku mmg xde mood pun pd 18 Jan ade byk sbb,x perlu la aku huraikan.Sume org pasti ade masalah kn.
Tp dari siang Hubby dok sibuk ajak mkn Mcd mlm nanti.Pelik...??? Tp aku x syak apa2 pun.

Ptg blk keje aku g Sbn Jusco dgn my kakak ipar a.k.a. Mak BUYUNG.Konon nak cari brg2 sikit ngn baju ths wk my 2nd bro nikah di Muar.Punya la habes hati dpt g jln pas habes keje.Tanpa Dania...Tanpa Wais...Beli sandle.Wlupun Vincci je tp aku selesa & suke.Jnji dpt jalan.Beli gaun Dania.Beli cadar & comfoter baru.Wahhh meriah nyer aku.My kakak ipau pun xnak kalah,mncari baju tuk Jiha & Wais.Konon nyer sume nk pakai hitam.

Hubby blk keje rushing2 soh cepat siap,nk mkn Mcd katanyer...Aku x syak ape pun lyn kan aje.Pdhal dari siang hati dok panas je.Order cm biasa cume sedikit pelik die x order byk.Yg aku pelik die kejap2 sms...kejap2 pgg fhone.Die ckp ade organizer nk dtg jumpa.Lyn kan aje...

Aku dok hayal mkn kentang tetibe dear ade org sebut nama aku...???toleh & nmpak Osman bw kek siap lilin dh di pasang tepat 12 am...Wahhh rupe nyer mereka2 dh berpakat yer.Hany la dalang a.k.a org tgh nyer...Along & Zaki pun ade.Ema & Zizi pun ade...Tq ye pd all yg sudi dtg wlu pun muka memasing sgt kelat mengantuk.Mau x trkejut aku,tp Mak ttp contol vouge jer.Pdhal hati punye girang.Tq Ba for all this.

Nak tau i dpt ape???

Kek SR
Bunga ros merah
Handbeg COACH ( ni yg paling best sbb Hubby kt butik)

Tq so much ye Darling for all suprise & gift.Jom layan gmbr ye...

Sambil lalu sini ckp kt Hubby nti bday Dania kita celebrate kt sini je ba

Mmg la bday Mummy tp anak & bapak lebih excited.Lynkan aje la...

My SYG tenit xmo pandang lak camera

Tgk kotak je dh suka+berdebar2...dub dab dub dag jntungku

Wahhh ni peluk bkn sesaje tue...haha i dpt hbeg lg & bunga.Tq Ba

Sorry ye mmg out of my planning so mmg xde ambik pic b4 ptotng.Lyn kan aje la....

Zaki,Adam & Along

Hany & family...

Emma & Zizi pun terlibat...Sorry ye pic Emma dgn Zizie kurang jelas(gegar) jd i uplord yg ni je la.Bukti uolss dtg.

The kid's ...See my anak dara.Mmg pandai bergambar :)

Amboi amboi amboi....Sastra Dania ke nie???

Lantak la anak2...jnji uollsss hepy.

Suka nyer hati...dpt coach dari butik

Terharu sbnrnyer bila dpt hadiah mhl cam gini.

Alahai...bedebar sungguh daku

Mmg IDAMAN HATI..."Coach Medison"
Tq my dear Hubby

Sejambak ros merah...my Hubby mmg romantik sbnrnyer i je rock peti ais.huhu....

~Syukur alhamdulillah masih di panjangkan umur,masih bernyawa di bumi Allah ini.Amin...~












No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2012 Reserved to MUMMY DANIA Design with love by CikBulat