Friday, March 9, 2012

Correlle oh correlle

Hai....

Mcm2 nak...mcm2 mau...aku pre order correlle 3 set.Dpt nyer bile lantak la hei...Biar la akhir thn kot,order kt FB dgn Sis Baya Wanchik.Monthly kene bayar rm 105 tp klu ade lbh aku byr la lbh senang cpt skit hbes byr nyer,aku kenan pattern ni sbb nmpk simple.Stkt ni baru 2X bayar...Aku saje bayau lebih rm 150 sbln.Wahhh byk nyer hutang,ishhh la napsu...!!!

Lyn pic je la yek.

Yg ni mandarin flower...konon2 nk wt kithen kabiner merah hitam/putih.
Yg ni I beli 2 set nti fmly2 dtg senang nak angkt kan..weeeeeehuuuu!!!
Excited trlebey lak.


Yg ni Bamboo - 1 set
Lawa suke sgt tgk je trus jtuh hati smpi nk pengsan cewahhhh.Strt la merapu tue!!!

Bangan x sudah di hari Jemahat nie.



3 comments:

Anonymous said...

sangat tantek kan.. sy pun dah giler pinggan mangkok..

YaNNa said...

gilerrr lawo kan... mmg tantek...

sy pun dah giler pinggan mangkok.. tp akopal je la yg mampu...

Unknown said...

Sy pun baru berjinak2je dgn alatan rumah nie.cewahhhh al mklum ler skang duk ngn mak.Org tua kan nk beli yg bkn 2 bsing die.Jd pendam je la nk ape pun.Correlle ni pun main skim kutu.Klu cash sedebukkk x mampu la saya...huhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2012 Reserved to MUMMY DANIA Design with love by CikBulat