Monday, May 28, 2012

Tmn Almai 2 -22 Mei 2012

Assalamualaikum...

Lame tidak mengupdate blog...Ade je cite tp penyakit M sgt menebal...

Niat ngn HB konon x mo jenguk umah smpu bln 6,tp iman kami nipis TERLALU juga kt Tmn Almai...Excited sbnrnyer nak tau ape lg perkembangan umah tu.Ape dh siap,ape dh jadi?Dh plaster ker?Ermmm laki bini same naik meroyan selagi umah x siap.

22 Mei hari ade saudara meninggal dunia di Melaka,lps dh selesai sume kami terus gerak blk PD.Cam smpi PD awal so gatal la En HB kata jom g jenguk umah...Lame x gi...lyn ajer la.Cam org bercinta kan hari2 tgk pun x jemu...

Masih byk yg lom siap,klu ikut dateline Insyallah Nov 2012 ni siap la rumah kami.Hrp pemaju ikut la perjanjian yer jgn delay...

Bln ni dh kali ke 5 kami byr,makna nyer....maknanyer msh ade 29 thn 7 bln hutang dgn bank.Senang cite smpi mati la hutang x hbes2...Masyallah lame nyer.Smpi tua la yer kene byr hutang.

Org nak snap pic,sibuk bang indon tu berpelikat xmo blah dari situ,nk posing lak die...huhuhu

2 comments:

Liyana Ramly said...

wahhhh dah nak siap... bestnye la hai...

Sastra Dania said...

Lmbt lg ade 4 ke 5 bln la...jnji projek jln dh ler.huhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2012 Reserved to MUMMY DANIA Design with love by CikBulat