Monday, September 10, 2012

Aidilfitri 2012

Salam blogger frens,

Masih belum terlmbt untuk aku ucapkan pada sume "SELAMAT HARI RAYA & MAAF ZAHIR DAN BATIN"...Oleh kerana aku trlalu sibuk dgn pelbagai aktivity & mcm2 hal pic raya mmg x smpt lg nk post ke blog.Xmo membebel panjang...lyn je pic kami di pagi raya.

Orangw club...thn ni xde beli kain.Kain thn lps je kami wt baju ms gi Bandung.

My Anak dara...ceria je dlm kete.Bila dh ramai2 die pun moody

1st raya di Gerik...Tgk pic mcm x prnh gadoh kan...ermmm sbr je la.






2 comments:

Liyana Ramly said...

gado2 syg xpe mummy.. huhuhuhu

cantik2 sume di pagi raye..

ame lah, anak2 i pun, moody bile dah reramai..ngan panasnye lg..

Sastra Dania said...

Tu la tu...org biasa fmly x rmi.Bila dh berkumpul reramai die jd rimas lak.

Posing ttp posing jnji muka ade senyum wlu kdg hati menanah..hahaha u know e Mama Yana.

Nti ler free msuk lg pic.Memori kad mnjang lupe bw.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2012 Reserved to MUMMY DANIA Design with love by CikBulat