Monday, January 21, 2013

Grill & kunci rumah baru...

As Salam,

Insyallah klu xde ape aral ,grill umah akan di psg pd minggu nie.Bro Man tu dah calling2 bgtau akan settlekan by this wk...
Ok tngu je la...xnak push2 nti x senonoh keje nyer. (pujuk hati) pdhal excited giler nk tgk grill psg cepat...Xpe la oleh kerana aku seorang yg sabar ku lyn je bro man grill nie...sbr la sgt kan.!!!

18 hb hrtu kami dah dpt kunci umah...bila Tetty dr Silauan Minda PM kt FB,"kak kunci dah boleh ambik yer" fhewww lega ya amat.sebeban la juga....Ptg tu juga la aku & MR HB g umah Tetty ambik & sign surat handover dr pemaju.Oleh kerana aku sgt baik dgn Tetty die bw blk je kunci umah tu & kami dating je kt umah die tuk serah kunci tu.Ala2 speacial kes la...Umah kami merupakan umah kedua yg di serah kunci.

Kalau nak heloo & menang mau pening gak nk mencari kunci masuk pintu utama...kemain byk kunci sume pintu tu...Tu kira hadiah hrjd aku la juga...Syukur pd yg MAHA ESA.Urusan dgn pemaju selesai...

Kisah TMN ALMAI ni saje ku buat dr tolak tnh hingga selesai pembinaan sebagai kenangan untuk aku & fmly ku...Alhamdulillah stlh 14 bln settle juga akhir nya.

~Mood sgt lega~

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2012 Reserved to MUMMY DANIA Design with love by CikBulat