Friday, February 25, 2011

~Apa ade dlm handbeg pompuan zaman skang????~

Salam sume,

Mlm ni ketika xde pe nk dbuat,kpla otak ku terpikir lak nape la hr2 aku g opis / kluar umah mesti beg aku sgt berat.Aduh....kenkadang rs bosan nk angkut.Kadang dh mls benau aku snkut je kt stroller anak.Trpikir gak klu tetiba kene ragut.ish...sgt seram!Tp itu la hakikat nyer kwn2 ku.Hari aku dok mgangkat beg(x kira la ape pun brand)mesti lebey 2 kg....ha3x sgt berat.Pernah staff ku (hany)bw & timbang di opis ternyta 2.5kg.Mak aiiii sgt berat.
Tq 2 Hany sbb sudi bw g sush pyh timbang.

Duit???mmg la x brpe nk adooo.Yg berat adalah keperluan ku sendri.Mmg mcm mak nenek tp dh jd kebiasaan kn.Ada byk rahsia di dlm apa yg ku sandang itu...X percaya???Nti bila free time akan ku timbang yer & uplord pic nyer.

Agak2 ape benda wajib yg ptt ade????

* henpon ade 3 (Sony,Nokia,Nokia) nk beli blackberry x mampu lg la...sbr
*purse(Guess) brand xnk kalah,duit hrm xde....
*kunci kete(perodua/honda)
*Beg duit opis(M&G)
*lipstik(Mac)
*lipgloss(Mac)
*Compact powder (Mac & Miamy)
*gula2 eclipse (klu dh hbs hacks pn jd gak)
*spek mata glamor(guess) glam kerr??? ke syok sendri
*kalkulator(untuk kira wang kluar & masyukkk)
*kunci opisku

Brg sampingan
**puting Dania
**pampers
**wet tisu

Yg sebok gk nk menumpang
*Rokok&lighter (hubby)
*wallet (yg ni mmg ku suke die tmpg)
*kdg2 hp die
*charger hp
*erm...ape lg nti bile igt ku update ya

Klu masuk ni sume mau gk 4 ke 5 kelo.
Adoyai...
Sabar je la.

Bukti nyer tunggu yerr....


1 comment:

syaEYRA said...

sy rasa beg guess tu pon dah cukup berat x masuk lagi barang2 yg ada dalam tu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2012 Reserved to MUMMY DANIA Design with love by CikBulat