Monday, December 12, 2011

Thn baru,rim baru,color baru

Proses tukar kulit


Still in progress...TUNGGU~ ~

Hntr bengkel Wak Alee 23/11/11 tp lom siap lg.Insyallah all done by ths wk.
Sabar ye Liya....

15 Dec 2012
Akhirnyer setelah 3 minggu...My cyg "city" dah siap.
Lama woo aku pth kaki...seksa juga rasa.Share kete ngn Hubby...Antr & ambik mcm geng bas sekolah la pulak "GBS"...Tumpang kwn.Tq pada Hany.Sementara nak tunggu kete siap.
Lunch time x kuar,xde cuci mata g (Tf or Billion),xleh g bank.Semua x leh...Duk diam2 dlm opis.Sedey .....PD bkn ade ape pun kan.Jd mmg rutin hanye punch card & duk diam2 dlm opis smpi ptg.Kasian aku...Org yg kaki merayap mcm aku ni bile xde kete mmg le meroyan ala gini...Tapi smlm finally kete ku siap juga.

Merah mak ngah...mmg nk kene kejar lembu nie
(abaikan no plat lama ku itu)

Cantik kan...Bg aku la.Bg org lain aku x kesah.
(Nmpak kurang menarik sbb nyer skirting nyer x siap lg)

Puas hati la mhl pun berbaloi...

Tq Hubby.




No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2012 Reserved to MUMMY DANIA Design with love by CikBulat