Monday, June 25, 2012

MAC compact powder

Salam my dear fren....

Just nak share finally dapat gak beli CP MAC...Last month ke hape aku ade gi MAC Sogo tp staff situ ala2 kerek lak ckp yg SPF 25 lightful mmg xde stok lg...even u cari kt S'pore pun mmg xde....ishh sombong betul la promoter tu.

So sbb bedak daku sudah d hujung tanduk,aku ngirim la dgn my fren Tuty..taiko KL yg sentiasa merayap di KL itu.huhu...sorry Nok,tqvm tolong belikan bedak aku!!! Syg ko...muahhh


Hati kemain girang CP dh smpi

New casing nie sgt cantik...
rs cm syg nak gune

Xde mslah yg xleh di selesaikan,xkan sbb CP ni semata nk ajk HB g KL,mau die bebel 7 hr 7 mlm nti...huhu.Kirim kt kwn pun boleh asal dpt ape yg di hajati...Asal ade CP ni ht dh lega sbb leh cover la tepek nk tutup sgla bekas & parut jerawat di muka ku...
Ni bukan KEHENDAK tau,ni mmg KEPERLUAN.Sekali je kuar modal tp tahan dlm 7 or 8 bln juga lah...



2 comments:

Tuty Salwa binti Omar said...

hoi...taikoo erhh..tgelak aku bace ye..alahai..bkn susah pun skali arong aku kua,belikan la ko punye skali..sian kwn aku kang meroyan xsdh..haha

Unknown said...

Mau x meroyan klu xde bedak nk tepek...imej nk kene jaga wlu d sebalik bedak tu trsmbunyi parut2 & lopak air..wakakahhh mau x taiko...KL kn ko jaga.hahaha....kakak long yg jaga.hihi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2012 Reserved to MUMMY DANIA Design with love by CikBulat