Wednesday, June 13, 2012

Rack mickey Dania

Salam...

Bila sume d hujung jari ini la jdnyer...Aku ni teruja bab2 org jual brg anak.Pantang la hei,sume aku nak beli.Rack nie aku beli dgn rakan FB Yantie Idris...Kali ni main skim kutu.3 org X rm 90 per month.Total rm 270 termasuk postage la.Aku no 2...so ade hutang la lg 1 kali payment.

Berkenan sbb leh letak brg menan Dania yg melambak2 di rumah2 tu...Sbnr nyer aku booking pic princess tp stok princess xde.So atas dasar x sabar nak tngu lain bulan,aku sambar je la mickey nie.Dania pun mmg suke mickey & minnie.

Rack ni comei jer so muat la sumbat dlm myvi...Brg smpai je trus pasang kt opis.(tq Osman tlong pasangkan)...

Comei sgt.


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2012 Reserved to MUMMY DANIA Design with love by CikBulat