Wednesday, June 5, 2013

Kerja itu satu tanggungjawab

Salam blogger,

Hari nie aku ter detik untuk share kisah benar dlm kehidupan...Share tentang sikap pekerja di sykt aku bekerja.Aku juga manusia biasa kadangkala ada membuat kesilapan.Cuma apa yg aku kesal,sejak kebelakangan nie dia semakin melampau2...dari segi perangai,tingkah laku dan percakapan.

Asyik mencari salah org,org itu salah...org ini salah...lansung xde hormat dgn aku!!!!!!Bukan mendabik dada,aku sbgi officer di pej nie pun die langgar jer.Ok fine!!!! aku dah penat dgn telatah die.
Complaint sane sini...gaji x cukup,keje teruk,brg banyak,budak tu tak dtg,budak ni mcm tue...serba serbi x kene.Ckp dgn aku lg la...ikut sdp mulut jer.Kalau rs diri tu bagus x payah la keje dgn company nie kan...

Mmmg aku terasa,kutuk & hentam company nie...tp duit dr company nie bg fmly mkn.Haisssh la manusia.Ape je jnis nth...
Aku doakan supaya 1 hari nti dia berubah...susah kalau manusia yg pandai cr salah org jer.Mcm die sentiasa betul...

Muke jgn bongeh


Keje itu satu amanah


iklan sebentar

Jika di sini rezeki kita,keje la dgn seikhlas hati.Insyallah rezeki lebih mendapat keberkatan.

Renung2kan lah...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2012 Reserved to MUMMY DANIA Design with love by CikBulat