Monday, June 17, 2013

Misi mencari meja mkn

Salam,

Bln dpn insyallah dpt bonus dr company,niat dr awal2 lg akan ku manfaatkan duit yg dpt nti sebaik2 nyer.Bkn sume company bg bonus kan??? Jika dpt tu la rezeki nama nyer...

Planning aku n mr hb nak mencari meja mkn untuk umah baru ku nti...Seriuz kami beli sikit2 brg rumah sejak awal thn hrtu...bkn ape kami org xde2 nie kene la kyuh pelan2...tiap2 bln beli brg sikit2...huhu...

Alhamdulillah sikit2 lama jd bukit,planning daku x mo sesak2 di rumah baru tu nti...yg wajib2 je kene ade.kami pun belum official pindah sane kan,blk kejap2 je pun.wkend baru la jenguk pun.

Ade la juga kami dok survey kt kedai2 area pd ni meja mkn tp tu la tngu duit cukup nti la baru terus gi kedai tu.

Jom la lyn perasaan je dulu pnjm pic dr google dulu...hihihi x hbes2 berangan!!!budget daku bawah 1K je yer...mhl2 xmo ler.

Pic ehsan dr google je yer...yg ni pun kenan rs meja ni marble

Yg ni pun mr hb suka...suke jer pulus xde

Meja bulat...aku x brape minat

Kerusi 2 warna bg aku cam lame2 bosan nti

Ini pun aku suka tp price die rs msti mahal kan

Tempered glass ni dlm rm700

Patern ni cam org tua2 la kan...pendapat aku la




Ni pun ok

Yg ni pun aku suke...

Cuci mata dulu,july insyallah.....

Bye gud night fren....











2 comments:

Qareema Collection said...

jom la ajak i klu nk cari meja mkn

Unknown said...

Cik Aida:Insyallah...hihi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2012 Reserved to MUMMY DANIA Design with love by CikBulat