Wednesday, October 5, 2011

4th annieversary 06/07/11

Walaupun dh lama nak juga cite...

Alhamdulillah 06/07/11 genap la 4 thn usia perkahwinan kami.Syukur ke hadrat ilahi di kurniakan Suami yg baik,pemurah,penyayang dgn keluarga & seorang anak perempuan yg comei & cerdik serta sihat.
Kami tidak kemana2 pd hr Anniversary kami tempohari kerana Baba Dania terlalu bz di hotel.
Tapi Baba Dania ade belikan aku perfume+belanja makan +tgk wayang hari Ahad masa off day nyer..Wangi bangat.Tq Hubby.Nti la aku msukkan pic yer.hihihi...Die mmg gemar belikan aku perfume.Kami same2 hantu perfume.Koleksi katanyer.
Aku pn xde la beli brg mhl2 cume belikan Hubby wallet je (BONIA+kad).Tu je aku mampu.Lgpun tgk wallet lame Hubby dh teruk sgt ketai nyer(koyak).Tp die suke gak pakai...QUIK.Fanatik sgt.
K la nti la aku msukkan pic yer.

Tata

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2012 Reserved to MUMMY DANIA Design with love by CikBulat