Saturday, October 22, 2011

Reminder latter

Duit nk kene kuar lg...Smlm balik dari keje bersusun surat segala hutang & reminder sampai.Hadoi la,yg lain tu aku cam xde perasaan jer.Tp trpandang kan surat reminder dari sykt insurans nie.Kemain la awal die antr.Takut sgt org lupe la tue.

Reminder untuk renew roadtax & insurans myvi ku....haiyok,suke x suke mmg kene gak byr.Aku mmg dh asingkan duit nyer.Mmg nk smpn seketol x la kan tp aku main kutu.Bln 9 aku dpt kutu ktorg dh merayap ke Bandung.Bln 10 dpt lg tp share ngn Mak.X byk dpt la rm 1100.Jdler tuk buat byr rdtax n insurans nie.

Diam x diam dh dekat nak setahun dh ku pakai myvi nie.Tp sbnrnyer en asben yg salu pki pun.Die je yg bw gi keje.Aku tukar la pki kak city die.Xpe la jnji aku ade trnsport pergi & blk keje.Jnji aku xde trpikir2 sape aku nk tmpg wktu gi keje & sape aku nk thn wktu blk keje.

Dah la yek xmo lak membebel panjang,tngu je la bln 12 nti.Nie keperluan yer bkn kehendak jd mmg WAJIB la untuk aku mengeluarkan modal untuk nya.hikhik (sedey) duit melayang lg!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2012 Reserved to MUMMY DANIA Design with love by CikBulat