Tuesday, October 25, 2011

Motor GP 2011

Assalamualaikum....

Cite nie masa Ahad yg lps 23/10/11.Ktorang gi Sepang tgk motor gp.Pergi ngan P Ngah,Dania & Baba Dania.Dpt tiket free je walaupun bkn kt grand stand ,tp ktorang duk kt pit F.So mmg tang corner la nmpk rider lalu....Ptt nyer kami bawa sekali Jaja & Apin tp sbb yg x dpt di elakkan dieorang trpaksa tinggal.

Panas x usah la cite....tp mmg syok woo...Aku suke.Janji dpt merayap.Janji Ahad x duk umah.Al maklum ler asben bkn senang nk cuti kan??Jd bile die x keje aku mmg nk kluar...Smpi jer P Ngah terus beli air sbb panas sgt.Kt luar b4 masuk tu murah la lg rege die cm hrga kt kedai je air tin & minerel tu.Tp klu dh msuk dlm harga berganda2...Xpe la sesekali kan bkn selalu pun.Ktorg beli burger+kentang+air tin jer tu pun rm45.Mhl kan burger xla sedap sgt pun tp xpela tolong org melayu niaga.Cehhh....ayat sdpkan hati sendri.Pdhal mmg mhl pun klu kat luar x la mhl gitu kan???

Cuaca  jap ok,jap ko....pelik la tp rs P Harun (bomoh hujan tu dh alih kan ke kawasan sblh)Bomoh hujan yg sgt trkenal...Aku kawen dulu pn pangir die gak.Tp mmg x hujan.Ape aku melalut weding aku lak nie...Tp smpt call Mak die ckp PD hujan.Ermmm btul la tu P Harun dh alih hujan.

Aku bkn la fanatik motor cam akk ipar aku "Mahani" tu.Die sume la rider die tau & kenal muka nyer.Aku cam ikut2 je la.Tp aku tau org suke Valentino Rossi.So aku pun Rossi laaaa.....Padahal Rossi pun x kenal aku?? Layan jer.Org Rossi aku pun Rossi..hihihihi....

(Blh thn gak mamat nie)
Pic dari guggle jer

(Walaweii....Bang Rossi)
                                                               
Race start kul 3 lbh kot tp malang nyer baru je beberapa minit dh ade yg jatuh motor & race cancell.Kesian sbb yg accident tergolek tu meninggal dunia.Ermmm dh tkdir die kan.Mmg kesian kat Marco Somoncelli.

Ape pun ajal maut pertemuan perpisahan di tgn tuhan.Kalau die rider trbaik pun silap langkah blh jatuh juga.Die jatuh sendri tp di langgar oleh rider lain sbb mmg motor tgh laju & x blh nak elak lg.Tp seb baik bang Rossi smpt control motor klu x kebaboooomm juga....

(Simoncelli dlm ingatan)

Posing dulu la

Mummy & Yaya masa ni baru smpi.Panas kemain lg...

Sume x sabar...

Are u ready???

Wahh seruiz sungguh abg kita nie.






No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2012 Reserved to MUMMY DANIA Design with love by CikBulat