Thursday, October 13, 2011

Aku giler jam.....


Haloooo....

Ni citer awal tgh bulan lps...pas raya org duit hbes tp aku msh ade lagi saki baki...Bkn nyer ape dh lame x hambek duit untung prapaid & citypak jd lps di himpun di tokok dan tambah dgn duit OT ku dpt la ku merasa membeli jam baru. Disebabkan terlalu teruja aku telah memboroskan diri untuk membeli 2 benda yang aku idam2kan ... ni kira award untuk diri sendiri la kan.. bukan duit orang  pung.. eh korang jangan ingat aku ni banyak nau fulus yer.. aku ni jenis kalau suka satu2 benda, aku akan kumpul duit secara berdikit-dikit.. iyer tu prinsip aku.. mmg dari zaman aku bujang lagi aku ada satu tabiat, suka kumpul duit untuk capai hasrat atau impian aku..

Arghhh mmg giler.Sbln byk benda aku shupping.Jam tu kene pre order dulu bkn nyer ready stok.Tp owner blog ni baik la pulak...booking tnpa deposit.Brg di jangka smpi pun awal October 2011 jd smpt la aku tmbh lg duit yg ade nie smntra stok smpi ke M'sia.Jam yg aku beli simple je color itam tp aku kenan sgt.DKNY jer...rege...??? erm murah je rm 200+.Jd ler wt tukar2 & wt tmbh koleksi ku.Yg ni jam ke 4 yg aku ade selain 2 ketol Guess & 1 Tommy Hilfiger pemberian asben tercinta bday aku kira2 3 thn lps kot.

Weee simple jer tp hitam itu menawan!!!

Tata nk blk keje dh nie...Dania dok tunggu tu kt umah.



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2012 Reserved to MUMMY DANIA Design with love by CikBulat