Wednesday, October 5, 2011

Kesibukan melanda

Assalamualaikum...lame nyer x update blog.

Kesibukan melanda hingga lupe sume nyer.Terlalu sibuk di opis sbb 1 staff aku Emma MC.Alahan mengandung smpi xleh bgun.Jadi aku la org yg paling wat2 busy di opis selain staff ku sorang lg "Hany."
Byk jer cite baru suka & duka beberapa bln nie.
Sedang sibuk2 di opis trpikir dh lama x buka blog.Blog aku pn bersawang je tinggal gitu.
Aku alhamdulillah sihat,Dania pun gitu semakin besar anak Mummy.Skang dah 2 thn 5 bln.Cepat btul masa berlalu.Baba Dania a.k.a. En Suami pun alhamdulillah sihat.
Kehidupan kami seperti biasa jer.Asam garam kehidupan alam berumah tangga.

Ade je byk cite baru nti la aku uplord:

-Anniversary
-Bln pose
-Hari Raya 2011
-Bandung trip
-Dania gi zoo
-Wedding Nabil
Macam2 lg tunggu ade masa & kalau sempat akan ku uplord yer.Klu nak cpt g je tgk kt FB Mummy.hihi....yg pasti masa mmg tidak mengizinkan daku berblog lame2.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2012 Reserved to MUMMY DANIA Design with love by CikBulat